1    2    3    4    5    6    7
Den čtvrtý - 14.09.2011 St

Ráno se objevují obláčky, podle dlouhodobé rakouské předpovědi na 9 dní má dnes pršet. Máme po včerejším výstupu dnes odpočinkový den, tak začínáme procházkou po chodníčcích kolem řeky Enns. Dřevěné lávky asi metr nad terénem, řada cedulí s vyobrazenými živočichy údajně zde žijícími, panely s výkladem. Pozic na focení řeky pramálo. Když jsme obešli celou stezku, točíme na Hieflau a na cestu do hor do Radmer, kde blbneme kolem krásného místního kostela. Pokračujeme až do závěru údolí a jdeme kousek (malý) pěšky dál.
Vydáváme se k Leopoldsteinersee, kde chceme udělat procházku kolem jezera. Přesně podle předpovědi nás ale dožene (kéž by to takhle uměli předpovědět i meteorologové v Čechách) silný déšť. Zalezeme do auta a čekáme, jestli to nepřejde.
Z auta máme dobrý výhled na protější louku, kde se konají jakési vrtulníkové manévry, tak se bavíme. Stojí tu policejní auto, kolem pobíhají lidé s kamerami a stativy, nakonec tu v silném dešti přistává vrtulník, když se těsně vyhnul stromům a drátům vysokého napětí. Pozorujeme manévry policejního vrtulníku s kameramany, jsou přímo proti nám. Nakonec to díky pokračujícímu dešti vzdávají a my je napodobujeme.
Jedeme zpět k soutěsce Hartelsgraben, kde jsme byli včera a lezeme opět do úděsného kopce s vidinou fotek krásných zamechovaných vodopádů. Několikrát se zase znovu rozprší, ale na focení vodopádů ze stativu je docela pěkné světlo.

Řeka Enns. 405_2891u.jpg
Řeka Enns.
NP Gesäuse 2011 - břehy řeky Enns jsou chráněné území, kam se nesmí šlapat. Tohle je jedna z mála příležitostí k focení, je tu vybudována naučná stezka na pilotech cca 1 m nad terénem.

Vodopád. 405_2923.jpg
Vodopád.
NP Gesäuse 2011

Vodopád. 405_2937u3.jpg
NP Gesäuse 2011 - ten se nedal nevyfotit. Opět foceno v dešti.

Vodopád. 405_2958.jpg
Vodopád.
NP Gesäuse 2011 - líbí se mi struktura trav vlevo dole, foceno v dešti.